Shpallje procedure konkurrimi për pozicionin “Specialist Finance” në Sektorin e Financës dhe Buxhetit, në Drejtorinë e Financës dhe Shërbimeve Mbështetëse, në Drejtorinë e Përgjithshme të Shërbimit të Provës

SHPALLJE PROCEDURE KONKURIMI PËR POZICIONIN SPECIALIST FINANCE NË SEKTORIN E FINANCËS DHE BUXHETIT, NË DREJTORINË E FINANCËS DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE, NË DREJTORINË E PËRGJITHSHME TË SHËRBIMIT TË PROVËS

Në zbatim të ligjit Nr.7961, datë 12.07.1995 “Kodi i Punës së Republikës së Shqipërisë” ndryshuar, dhe të Ligjit nr.78/2020 “Për Organizimin dhe Funksionimin e Shërbimit të Provës” i ndryshuar, si dhe urdhrin e Ministrit të Drejtësisë nr. 446 datë19.09.2024, “Për miratimin e rregullores së Brendshme të Shërbimit të Provës”, Drejtoria e Pergjithshme e Shërbimit të Provës shpall procedurat për konkurim për pozicionin:

  1. 1 (një) Specialist Finance në Sektorin e Financës dhe Buxhetit, në Drejtorinë e Financës dhe Shërbimeve Mbështetëse, në Drejtorinë e Përgjithshme të Shërbimit të Provës,

 

Përshkrimi përgjithësues i punës për pozicionin si më sipër është:

  1. Zbaton buxhetin vjetor te institucionit dhe të gjitha vendimeve financiare, duke siguruar që planifikimi i tij të ketë realizim efektiv.
  2. Bën registrimin e shpenzimeve sipas ligjit brenda vitit financiar.
  3. Mban inventarët dhe kartelat personale të punonjësve, duke siguruar lëvizjen e rregullt dhe koherente te aktiveve.
  4. Kontrollon magazinën dhe lëvizjet e vlerave monetare dhe materialeve ne përputhje me
    dokumentacionin shoqërues dhe me legjislacionin në fuqi.
  5. Ndjek dhe llogarit të gjitha shpenzimet e institucionit, sipas zërave te buxhetit.
  6. Harton rregjistrin e aktiveve në vartësi të llojit të tyre afatgjatë apo afatshkurtër, sipas kërkesave të udhëzimit “Për menaxhimin e aktiveve në sektorin publik”.
  7. Përgatit vërtetime të ndryshme në lidhje me pagat dhe sigurimet shoqërore sipas kërkesave për punonjësit e institucionit.
  8. Përgjigjet për kontabilizimin e veprimeve të magazinës, mban kartelat e të gjitha aktiveve si dhe të inventarit te imët, në zbatim të udhëzimit nr. 30 datë 27.12.2011 “Për menaxhimin e aktiveve në njësitë e sektorit publik”, i ndryshuar.
  9. Bën azhornim mujor me magazinën për gjendjen në sasi dhe vleftën dhe nxjerr giendjen kontable vjetore gjatë inventarizimit,etj.
  10. Plotëson borderot e pagave dhe bën trajtimin financiar të punonjësve që dërgohen shërbime jashtë vendit të punës.
  11. Përpilon urdhër shpenzimet për cdo veprim me efekt financiar dhe dërgimin në destinacion (thesar, bankë).

 

Kërkesat e pozicionit

Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:

1 – Mbajtësi i këtij pozicioni duhet të zotërojë minimalisht diplomë “Master Profesional”, në “Shkenca ekonomike” apo diplomë të njësuar me të, sipas legjislacionit në fuqi për arsimin e lartë në Republikën e Shqipërisë, Edhe diploma e nivelit “Bachelor” duhet të jetë në të njëjtën fushë;

2 – Të ketë përvojë pune jo më pak se 1 vit në profesion.

 

Kandidatët që aplikojnë duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:

  • Jetëshkrim i plotësuar në përputhje me dokumentin tip që e gjeni në linkun:
    http://www.dap.gov.al/legjislacioni/udhezime-manuale/60-jeteshkrimi-standard
  • Fotokopje të noterizuar të diplomës (përfshirë edhe diplomën Bachelor). Për diplomat e marra jashtë Republikës së Shqipërisë të përcillet njehsimi nga Ministria e Arsimit dhe e Sportit;
  • Fotokopje të librezës së punës të noterizuar (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
  • Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
  • Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
  • Vetëdeklarim të gjendjes gjyqësore;
  • Vlerësimin e fundit nga eprori direkt, Rekomandim
  • Çdo dokumentacion tjetër që vërteton mesataren e ponderuar të diplomës (listë notash, vërtetim nga fakulteti), trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetëshkrimin tuaj;

Dokumentat e përmendura më sipër, së bashku me një kërkesë të nënshkruar nga ana juaj, ku ju specifikoni pozicionin ku dëshironi të konkuroni, duhet të dorëzohen në Drejtorinë e Pergjithshme e Shërbimit të Provës, Rruga Jordan Misja ndërtesa 6/1 hyrja 1 kodi postar 1016 Tiranë.

Afati për pranimin e dokumentave 18.07.2025

 

FUSHAT E NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET INTERVISTA

Kandidatët do të testohen në lidhje me:

  1. Ligjin nr. 78/2020 “Për Organizimin dhe Funksionimin e Shërbimit të Provës”.
  2. Ligjin nr. 7961, datë 12.07.1995 “Kodi i punës i Republikës së Shqipërisë” , i ndryshuar.
  3. Ligjin nr. 9131 datë 08.09.2003, “Për rregullat e Etikës në Administratën Publike”.
  4. Ligjin nr. 10296, datë 08.07.2010 “Për Menaxhimin Financiar dhe Kontrollin” te ndryshuar.
  5. Ligjin nr. 9936, datë 26.06.2008 “Për Menaxhimin e Sistemit Buxhetor në Republikën e Shqipërisë” të ndryshuar.
  6. K.M nr. 997, datë 10.12.2010 “Për trajtimin financiar të punonjësve që dërgohen me shërbim jashtë qendrës së punës, brenda vendit, të ndryshuar.
  7. K.M nr. 870, datë 14.12.2011 “Për trajtimin financiar të punonjësve që dërgohen me shërbim jashtë qendrës së punës, jashtë vendit”, të ndryshuar.
  8. Udhëzimin nr. 30, datë 27.12.2011 “Për Menaxhimin e Aktiveve në Sektorin Publik”, të ndryshuar.
  9. Udhëzimin nr. 4, datë 13.12.2016 “Për formën, elementët dhe plotësimin e borderos së pagave për njësite e qeverisjes së përgjithshme”.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prove your humanity: 5   +   5   =